PORTFOLIO:

Common Heroes

Project omschrijving:

Common Heroes, een nieuw concept personal training. Ik mocht de huisstijl opzetten, rekening houdend met de sfeer die de vernieuwde ruimte zal uitstralen. 

Belangrijk bij deze stijl was om al rekening te houden met hoe grafische elementen er in het interieur uit gaan zien. Alle elementen communiceren met elkaar 1 stijl. Van shampoo flesjes tot buitenreclame. 

De huisstijl is neutraal, rustig. En past mooi bij het industriële interieur en de natuurlijke materialen. De huisstijl van Common Heroes, met als one-liner de plek waar jij gewoon bijzonder bent, is mooi door zijn eenvoud. 

deel dit project:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

traject voor merkstrategie, merkidentiteit en merkbeleving

Een compleet traject 

De merkexpeditie

De merkexpeditie is een maatwerk programma waarbij we samen gedurende 4-6 maanden werken aan jouw merkbeleving. We bekijken alles. We gaan van jouw plek in de markt naar strategie, merkidentiteit en merkbeleving. We ontwikkelen concepten die het hart van jouw merk weerspiegelen. Om zo een unieke klantbeleving neer te zetten, zowel online als offline. Een mooie website en exclusieve stationary lijn passend bij jouw verhaal is zeker onderdeel van dit traject.

De merkexpeditie is een exclusief traject, omdat er ruimte is voor maximaal 4 passievolle ondernemers per jaar.

Wil jij meegenomen willen worden in de wereld van merkbeleving? Wil je 1 op 1 kunnen sparren om te komen tot unieke ideeën en de uitwerking daarvan uitbesteden aan iemand met liefde voor ambacht en oog voor detail?

Neem dan contact met me op. Dan spreken we af om kennis te maken!