PORTFOLIO:

saVoam handschuimzeep

Project omschrijving:

Introductie van een nieuw merk handschuimzeep op de Europese markt (NL, DE, FR, BE). Uitgangspunten: vegan, duurzaam, zuinig. Bij de introductie van een nieuw merk komt veel kijken. Tijdens deze merkintroductie is er een mooie samenwerking ontstaan met verschillende professionals.

Merkverhaal & Merkbeleving

We hebben het merkverhaal opgezet. Dat wordt gedaan aan de hand van een moodboard voor het neerzetten van het communicatie concept, inclusief benaming en beleving voor de geuren. Vervolgens zijn alle ingrediënten van de huisstijl vastgelegd in een communicatie- en huisstijlhandboek. Er zijn teksten geschreven voor de website en passende geurnamen en belevingen bedacht bij het communicatie concept. Er is een moodboard gemaakt voor film en fotografie. En vervolgens is er een passende lokatie geregeld, een handenmodel en passende stylingmaterialen (L’Etoile Store). 

Website & webshop

Bij het opzetten van een website komt veel kijken. De website is het podium waarop jouw merk kan shinen. Alle ingrediënten van jouw merk komen samen in de website. Voor saVoam is een prachtige commerciële website en webshop neergezet met diverse koppelingen, waaronder ook een vertaalmodule, omdat saVoam de ambitie heeft om naast Nederland ook een andere Europese landen te bedienen.

De uitgangspunten voor communicatie en huisstijl zijn vastgelegd in een mooi huisstijl handboek. Zo zorg je ervoor dat jouw merkuitstraling uitgangspunt blijft bij de ontwikkeling van toekomstige communicatiemiddelen.

Samenwerkingspartners project saVoam:
• Goodly design
• KBaal
• Bluedesk

Bekijk het resultaat op: www.savoam.com 

Meer informatie? Download mijn e-book ‘7 gouden regels voor een authentiek merk’

deel dit project:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

traject voor merkstrategie, merkidentiteit en merkbeleving

Een compleet traject 

De merkexpeditie

De merkexpeditie is een maatwerk programma waarbij we samen gedurende 4-6 maanden werken aan jouw merkbeleving. We bekijken alles. We gaan van jouw plek in de markt naar strategie, merkidentiteit en merkbeleving. We ontwikkelen concepten die het hart van jouw merk weerspiegelen. Om zo een unieke klantbeleving neer te zetten, zowel online als offline. Een mooie website en exclusieve stationary lijn passend bij jouw verhaal is zeker onderdeel van dit traject.

De merkexpeditie is een exclusief traject, omdat er ruimte is voor maximaal 4 passievolle ondernemers per jaar.

Wil jij meegenomen willen worden in de wereld van merkbeleving? Wil je 1 op 1 kunnen sparren om te komen tot unieke ideeën en de uitwerking daarvan uitbesteden aan iemand met liefde voor ambacht en oog voor detail?

Neem dan contact met me op. Dan spreken we af om kennis te maken!